wtorek, 28 kwietnia 2015

Linuxa próbuje swych sił w tłumaczeniu

Ohayo~~ Ostatnimi czasy zgubiłam się w internetach i trafiłam na dość ciekawą opowieść, której kreska zachwyciła moje oczy :D Postanowiłam więc zrobić jej tłumaczenie i na razie przetłumaczyłam tylko tyle. Mam nadzieję, że wszystko jest dobrze, aczkolwiek nie wszystkie zwroty dało się tak jasno przełożyć na język polski :) W każdym bądź razie: enjoy: :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

illust & story by carymono id=2571895
english proof by Wataridoii
Link do oryginału
Polskie tłumaczenie: Linuxa












2 komentarze:

  1. Podoba mi się ten komiks :) gdzie go znajdę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to ze strony z której go wzięłam został usunięty. Tłumaczenie robiłam sama więc jest trochę beznadziejne ^^"

      Usuń